Prečo sú dôležité informácie na e-obaloch?

Prečo sú dôležité informácie na e-obaloch?

Premýšľali ste niekedy nad tým, či poskytujete svojim zákazníkom na obale dôležité informácie? Nájdu na ňom všetko, čo potrebujú? Sú pekne viditeľné a čitateľné? Nekazia celkový grafický dojem? Že nie? Čudovali by ste sa, ale kým sa váš spotrebiteľ pasuje s krabicou, všeličo si všimne. A nielen on, už cestou padne do oka nejednému nestrannému pozorovateľovi. Ak prevádzkujete e-shop, máte možnosť zaujať naozaj mnohých ľudí. Prečítajte si, na čo netreba zabúdať, vyplatí sa vám to.

Pri návrhu obalu myslite aj na detaily

Obaly a tlač prispôsobené vašim požiadavkám, ako aj kvalitné označenie na vašich e-obaloch sú skvelá vec a zatiaľ ju oľutovali len tí, čo ich šili horúcou ihlou. Na dôležité „drobnosti“ pri tom zabudli. Radšej dvakrát meraj a raz strihaj tu platí trojnásobne. Lebo, čo je raz vytlačené, už sa nedá prerobiť a obaly treba navrhnúť nanovo.

Čo nesmie chýbať na žiadnom e-obale, ktorý odošlete

  1. V prvom rade vaša webová adresa – napriek tomu, že celý svet žije „na tých internetoch“, neverili by ste, koľkí túto podstatnú informáciu jednoducho zabudnú spomenúť.
    krabicka-vytlacena-web-adresa
    Jednoduchým umiestnením web adresy na obal môžete zákazníka pozvať na návšetvu vašej webstránky
  2. Ekologický odkaz – nikdy nie je na škodu pripomenúť svojim zákazníkom aj všetkým článkom v reťazci online obchodu, že dbáte o našu zem. Ak využívate kvalitné a ekologické suroviny alebo je vlnitá či hladká lepenka vašich e-obalov vyrobená výhradne z recyklovaných a recyklovateľných materiálov, pochváľte sa s tým. A nezabudnite aj na spotrebiteľov, ktorým sa nechce čítať – pridajte ekologický symbol, symbol recyklovania a symbol FSC (certifikovaného ekologického obhospodarovania lesov), ak sa vás týka.
    ekologicky-obal
    Zubné kefky vyrobené z ekologických materiálov
  3. Vyrobené na Slovensku – ste lokálny výrobca? Dajte o sebe vedieť! Slováci čoraz radšej podporujú lokálnych výrobcov.
    obal-oznacenie-povodu
    Označenie pôvodu krajiny odkial výrobok pochádza, je ďaľším marketingovým prvkom na vašom obale
  4. Ikonky sociálnych médií – či sa nám to páči, alebo nie, bez nich to dnes už nejde. Ak však nechcete svoje e-obaly prepchať ikonami na všetky možné sociálne siete, zvážte, ktoré môžete vynechať. Často to býva Twitter (na Slovensku ešte stále zaostáva), možno Instagram, no nikdy nevynechajte facebookovský fanpage! 
    obal s potlacou socialnych ikon
    Sociálne siete sú zdrojom ďalších informácií o vašom tovare.
  5. Hash tagy – #zubnakefkaecoheart #ecoheart #lebozubysakazia… a pod. Ak je pre vašu spoločnosť dôležitý Instagram, Twitter či Pinterest, vymyslite si výrazy alebo slogany a pridávajte ich k svojim obrázkom, zdieľaným článkom, blogom či krátkym postom. Dostanú sa do povedomia, ľudia ich sami začnú používať a pomôžu vám tak s propagáciou.

Ak toto váš e-obal obsahuje, gratulujeme! Je na ňom všetko podstatné a vy tak pomáhate nielen svojim zákazníkom, ale aj sebe.