Kontaktujte nás: 0918 476 610

Zábava pri rozbaľovaní krabice

Zábava pri rozbaľovaní krabice

V kamennom obchode môžu obchodníci na svojho zákazníka spraviť dojem skutočne všeličím: luxusným vybavením, vhodným osvetlením, príjemným vystupovaním svojich zamestnancov, nehovoriac už o takej samozrejmosti ako priamy kontakt zákazníka s produktom. Prevádzkovatelia to majú ťažšie. Jediný kontakt, ktorý majú so svojím zákazníkom, je virtuálny. E-shopy bez kamennej predajne tak často môžu svojho zákazníka upútať jediným spôsobom – balíkom, ktorý mu pošlú.

Zážitok, ktorý pretrvá

Len čo si zákazník objedná produkt online, začína sa uňho vytvárať očakávanie. Žena, ktorá si objednala krátke čierne šaty sa už nevie dočkať, kedy si ich vyskúša.

pekny-obal-rozbalovanie-tovaru

Obchodníci, ktorí so svojimi zákazníkmi prichádzajú do styku len virtuálne, by mali klásť veľký dôraz na okamih, keď si ich zákazník prevezme a odbalí svoj produkt. Tento prvý dojem je nesmierne dôležitý pre budovanie dôvery a dobrého pocitu.

Ako spraviť dobrý prvý dojem?

prezentacny-obal-hound

Ako na to? V prvom rade skúste vymeniť základnú hnedú krabicu za niečo šmrncovnejšie. V pomyselnom mori obyčajných hnedých kartónových krabíc dobrú službu urobí nevšedne a elegantne vizuálne riešený model. Jeden z našich klientov, ktorý sa venuje dizajnovým doplnkom pre psov napríklad volil čiernu celoplošnú tlač s veľkým logom uprostred a vnútrom vybaveným jemným papierom v pastelových farbách.

hound-potlac-obalu

Keďže spoločnosť sa venuje predaju doplnkov pre náročných klientov, očakáva sa, že spraví pre svoju značku viac. Dizajnové vecičky nikdy nevyzerajú dobre v lacno vyzerajúcich obaloch.

Sila poďakovania a vnútornej potlače

Veľmi dobrý je tiež nápad s vnútornou potlačou krátkych milých odkazov. Na Slovensku sa základná filozofia obchodovania „náš zákazník, náš pán“ stále akosi neudomácnila. Skúste teda možno s niečím takým základným ako je poďakovanie.

Dnes majú ľudia k dispozícii nepreberné množstvo možností a e-shopov, ak ste už teda dostali šancu, neberte ju ako samozrejmosť.

unboxing-hound

Poďakujte sa za záujem a nadviažte nenápadný kontakt (Ďakujeme za váš nákup a tešíme sa na ďalší!). Ani jednoduchými prianiami nič nepokazíte (Želáme vám ešte krásny deň!, Nech vám „doplň produkt“ dobre slúži!). To všetko dokáže vyvolať okamžitý pozitívny prvý dojem.

Podporujte zdieľanie

Vedeli ste, že na Youtube je dnes viac ako 30 miliónov videí, ktoré súvisia s rozbaľovaním krabice nejakého produktu objednaného online? Skúste do jeho vyhľadávača naťukať „unboxing experience“ a presvedčte sa sami (minimálne pre inšpiráciu).

 

Najskôr to bolo asi veľmi nevinné – niekto dostal krabicu s produktom a chcel sa pochváliť. Časom sa však z týchto videí stal podstatný zdroj informácie o kvalite produktu (pre zákazníkov) a zároveň dôležitou formou digitálneho marketingu (pre spoločnosti).

rozbalovanie-krabice

Na Slovensku možno ešte videá na youtube tak veľmi nefungujú, ale zdieľanie fotiek na instagrame a FB je už skutočne rozšírené a dokáže prilákať veľa pohľadov. Vyzvite svojich zákazníkov na zdieľanie fotky rozbalenej krabice na FB alebo instagrame a sledujte, čo sa stane. Možno nič, ale možno malý zázrak.

Mám záujem o výrobu obalov
Zábava pri rozbaľovaní krabice
1 1

Mohlo by vás zaujímať:

  • Krabička pre e-shop FEFCO 0427Krabička pre e-shop FEFCO 0427 Obal z vlnitej lepenky typu E je zhotovený tvarovým výsekom pomocou výsekovej formy. Jeho konštrukčné prevedenie sme navrhli podľa normy Fefco v rozmeroch podľa požiadaviek […]
  • Viete, prečo si váš obal žiada potlač?Viete, prečo si váš obal žiada potlač? Výhody zaujímavého kartónového obalu si už uvedomili mnohé značky. V prvom rade šetrí životné prostredie. Ekológiou sa však všetko len začína, plusov má rozhodne viac. Áno, môžete dumať […]
  • Pútavé zásielkové krabice pre e-shopyPútavé zásielkové krabice pre e-shopy Pomáhame zákazníkom vyrábať obaly, ktoré úspešne komunikujú ich značku. V BeGentleman stavili na silný vizuálny prvok svojej značky a obal zvnútra potlačili
  • Donuty so sebouDonuty so sebou Bratislavská La Donuteria sa stala hitom. Zákazníci si môžu dať donuty zabaliť. Krabicu sme vyrobili z GC1 kartónu s atestom pre kontakt s potravinami.
Rastislav Dvorčák

Rastislav Dvorčák

V rodinnej firme Tlačiareň Bardejov pracujem od roku 2001.
Je to svet ofsetovej tlače a výroby obalov. Vonia po papieri a tlačiarenskej farbe. A nie je to len čierna. Rád mam okrem Pantone farieb aj celý farebný gamut CMYK. Voľný čas trávim s rodinou a čítaním kníh (kvalitne vytlačených).

Ďalšie články - Web - Twitter - Facebook - Pinterest - Google Plus

Zdielať tento príspevok:Share on Facebook1Tweet about this on TwitterShare on Google+0Email this to someone

V prípade záujmu o cenovú ponuku nás neváhajte kontaktovať teraz.